Kurs “Szybkie czytanie i efektywne uczenie się” dla dzieci 8-12 lat

OPIS KURSU6c

  1. Kurs skierowany jest do dzieci, które płynnie czytają, w przypadku składania liter lub sylabizowania zapraszamy na kurs pt. „Czytam z radością”
  2. Warianty kursów:
    • grupowy: czas trwania: 8 tygodni – jeden raz w tygodniu po 2.5 godz. zegarowe
    • indywidualny: czas trwania: zalecany 8 tygodni – raz w tygodniu po 2. godz. zegarowe
  1. Liczba uczestników: 612 osób6a
  2. Uczestnik w cenie kursu otrzymuje: materiały szkoleniowe, testy pomiaru tempa, niezbędne akcesoria, piłki do żonglowania, certyfikat ukończenia kursu
  3. Na każdych zajęciach: mierzymy postępy za pomocą testów pomiaru tempa czytania i stopnia zapamiętywania przeczytanych informacji
  4. Kurs kończy egzamin potwierdzający nabyte umiejętności, w trakcie którego Twoje dziecko zdąży przeczytać około 150 – 200. stronicową książkę w 2 godziny (albo krócej).
  5. Zapraszamy dyslektyków!

EFEKTY I KORZYŚCI

Kilkukrotne lub nawet kilkunastokrotne podniesienie tempa czytania  z zachowaniem rozumienia czytanego teksu, a ponad to :

  1. Przełamanie niechęci  i polubienie  czytania.
  2. Lepsza koncentracja uwagi i pamięć.
  3. Umiejętność kreatywnego i skutecznego notowania.
  4. Nabranie śmiałości i zaufania do swoich możliwości.
  5. Znacznie lepsze wyniki w nauce

PROGRAM6b

W zakresie nauki szybkiego czytania:

  • eliminacja błędów czytelniczych, poszerzanie pola widzenia
  • skracanie czas parzenia na tekst, trening pamięci fotograficznej
  • wprowadzenie różnych technik czytania

W zakresie nauki notowania metodą Map Myśli:

  • omówienie wad tradycyjnych notatek i zalet Map Myśli
  • nauczenie zasad tworzenia Map Myśl
  • przedstawienie możliwości  zastosowania Map Myśli w nauce różnych przedmiotów

 W zakresie technik uczenia się:

  • omówienie działania: mózgu,  koncentracji uwagi,  pamięci
  • trening technik pamięciowych pozwalających na skuteczne zapamiętywanie różnego rodzaju informacji: słówek ,terminów, list, numerów, twarzy i nazwisk
  • diagnoza wrodzonych stylów uczeniach się i rodzajów inteligencji
  • planowanie nauki przerw oraz i powtórek